Bh maat 70E wat is de vervangende maat?

Dit is een moeilijk verkrijgbare maat
Wat lijkt er het meeste op?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Mode
10.3K

Antwoorden (2)

Er is geen vervangende maat.
Als dit de juiste maat is kun je kiezen voor een maat kleiner of groter. In de tabel zie je dat dit 1) E75 of 2)F70 kan zijn beide groter op omvang of cup of 3) F75
Kies je voor de derde F75, dan zijn zowel de cup als de omvang-maat groter.
Strakker/te strak of losser/ te los? Die keuze is aan jou, hoe voel jij je er bij, daar gaat het om.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Maat 75D is volgens verschillende websites het beste alternatief voor bh-maat 70E.
Antoni
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
"volgens verschillende websites" Welke Antoni? waar zijn je bronnen?
Antoni
5 jaar geleden
http://eu.triumph.com/Bh_Maatguide/Help_Fitting_Guide,nl_NL,pg.html#gen4 bijvoorbeeld, al zal je dan moeten doorrekenen met de tabel op die website omdat 70E er niet in staat vermeld.
Antoni
5 jaar geleden
Op deze website https://www.klingel.nl/bh-maattabel/ staat "Is uw maat niet meer voorradig? Wilt u een bh bestellen die in uw maat niet meer voorradig is? In deze tabel ziet welke maat bh u ook goed zal passen!" In de tabel daaronder staat 70E niet vermeld, maar met doorrekenen volgens de tabel kom je uit op 75D (en eventueel ook 65F).
Antoni
5 jaar geleden
Ik had de bronnen niet bij mijn antwoord vermeld omdat maat 70E ontbreekt in de tabellen van de websites.
Beau1908
5 jaar geleden
Dit klopt wel. Zo pak ik ook als het eens voorkomt een andere maat dan die ik eigenlijk heb. Want de omvang wordt wat wijder waardoor het compenseert met de één maat kleinere cupmaat.