Waar zijn uitklapbare banken te koop voor onder een hoogslaper?

Ik heb vandaag mijn nieuwe hoogslaper binnen gekregen, waar ik van dacht dat de bank (zie bijlage) erbij zat. Maar www.otto.nl was vergeten erbij te zetten dat dat niet zo is. Otto biedt zelf alleen slaapbanken aan van 170 euro die je apart moet aanschaffen, alleen is dit boven mijn budget en zoek ik een goedkopere...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op de site staat volgens mij duidelijk dat de bank er bij zit, dus als je die niet hebt lijkt het me niet kloppen en kun je reclameren. Wat er niet bij zit zijn de matrassen (maar aangezien jij het over de bank hebt, lijkt me dat er iets anders bij jouw bed ontbreekt) Hoogslaper cremekleurig metaal, gepoedercoat oppervlak en een slaapbank die als extra slaapplek is om te bouwen. Ligoppervlak boven 90x200 cm, met geintegreerde lattenbodem van metalen buizen. Max. matrasdikte boven 15 cm. Hoogte bovenste ligoppervlak 140 cm. Zitoppervlak onder (bxd): 200x65 cm. Ligoppervlak onder uitgeklapt (bxd): 200x140 cm, met afzonderlijke metalen buizen als bedbodem. Hoogte onderste ligoppervlak 37 cm.
Incl. beveiliging tegen uit bed vallen en ladder. Afm. (bxdxh): 210x97x174 cm. Alles afm. zijn ca.-afm.
Met montagehandleiding. LET OP: Wordt exclusief matrassen geleverd.

Antwoorden (2)

leenbakker biedt de oplossing
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Check eens ikea. Die hebben ook zo van die hoogslapers. Voordeel bij ikea dat ze ook alles apart verkopen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Daar heb ik uitgebreid gezocht, maar er is niks te vinden dat minder dan 170 euro kost....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet van waar je bent. Maar anders moet je eens in Turkse meubelzaken kijken. Als je van België bent misschien even wachten tot de solden en dan hopen dat je een koopje kan doen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kom uit Nederland, en helaas heb ik geen Turske meubelzaak in de buurt. Ik kon inderdaad ook niks vinden op de site van ikea, wel bedankt voor de tip