Waar kan je leuke 'bivakmutsen' kopen?

Ik zoek een muts die het grootste deel van mijn gezicht bedekt omdat het zo onwijs koud is buiten, maar wil niet zo'n eng zwart ding dat eruit ziet alsof ik een bank ga overvallen. Ik zoek iets met een leuk kleurtje of leuke print ofzo. Als klein kind had ik een roze bivakmuts, waar je aan de kleur duidelijk kon zien dat het gewoon een leuk ding is en niet iets agressiefs.
Heb je die ook voor volwassenen? En weet iemand winkels waar je ze kan kopen? (liever niet online)

Toegevoegd na 29 minuten:
Wit is ook prima trouwens.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
3.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
succes met je zoektocht.
Liever niet online.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat bedoel je met liever niet online?

Antwoorden (7)

Bij de Bentex (of andere kledingshop) gewoon een vrolijke muts halen. Grote maat. Dan er twee ooggaten in knippen. En dan de muts flink aan(naar beneden)trekken!
:)

Toegevoegd na 15 minuten:
@Fynnya:
Een kennis van mij heeft 't ook gedaan. Zal misschien ook wel aan 't materiaal van de muts afhangen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is toch nooit lang genoeg om tot onder m'n kin te komen?
Rieneke1
14 jaar geleden
ik denk dat een beetje sportzaak zo'n ding wel verkoopt.
ook in de "outdoor"winkels zullen ze wel bivakmutsen hebben, maar ik verwacht dat je in een sportzaak meer keuze in kleurtjes hebt.
Rieneke1
14 jaar geleden
oeps, was eigenlijk bedoeld als antwoord;)
Mocht je er geen vinden en je wil toch online eentje aanschaffen dan is dit misschien iets? Of op zo'n zwarte een paar gehaakte bloemetjes naaien in allerlei kleuren? Of pailletten?

Toegevoegd na 2 minuten:
Oeps, ging iets verkeerd: http://www.kapaza.be/Kleding/Hoeden_Petten_en_Mutsen/21591857/Bivak_muts_sjaal_NIEUW.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een leuk model gevonden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ilocal had paar jaar terug een actie waarbij je een (Holland) oranje bivakmuts kreeg thuisgestuurd. De actie is destijds verlengd omdat de mutsen niet aan te slepen waren.

Toegevoegd na 2 minuten:
Misschien een gat in de markt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In outdoor/dumpstores zijn ze nog wel eens te vinden.
Dus op zoek naar een buitensportwinkel.
Misschien zijn ze wel in de aanbieding, nu GOOGLE ook al gezichten kan herkennen en opslaan.
Staat dan toch een stuk leuker dan die domme poppenkoppen van de vodafone-reclame.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de kerstmarkten in Duitsland barst het van die dingen.

Zowieso zijn ze algemener in Duitsland, oostenrijk te vinden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zag ooit er een bij de v&d...