Wanneer kan ik mijn pakketje van Bpost verwachten?

Ik heb een pakketje besteld en die is verzonden met Bpost, wanneer zou ik deze kunnen verwachten?

Dit is de track:
30/05/2014 09:26 Vertrek uit het uitwisselingskantoor BEBRUA Belgium
30/05/2014 08:21 Informatie over de zending manueel geregistreerd LCI
29/05/2014 00:31 Uw zending werd gesorteerd Antwerpen X Parcel Sorter
28/05/2014 08:26 Zending aangenomen in netwerk PPUNT SPAR LINDEN
27/05/2014 14:48 Aankondiging van een zending LCI

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik woon in Nederland

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
7.2K

Het beste antwoord

Normaal gezien komt dit pakket de volgende werkdag( maandag) aan.
Dit pakket heeft er langer over gedaan omdat het feestdag was donderdag.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Neen wanr vandaag is geen werkdag. De eerstvolgende werkdag is maandag.