Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik aan rode wangen doen?

Ik heb onderaan mijn wangen (vlak bij mijn kin) hele rode wangen. Ik vind het niet erg leuk om te zien, het lijkt net alsof mijn hoofd hierdoor dikker is. Wat kan ik hieraan doen zodat het minder opvalt behalve make-up? Het zijn denk ik appelwangen. Hoe komt het dat ze zo rood zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
836

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ik denk dat je hiervoor best eens een dermatoloog raadleegt
(Lees meer...)
fremar
13 jaar geleden
ga naar de huisarts! die weet vast wel wat te doen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De oplossing is groene klei.

Weg met roodheid,Dermalogica lanceert een nieuw
product: Sheer tint redness relief spf 15.
Een groene moisturizer.
Er bestaan nog andere producten op basis van
groene klei.
Bij Di verkopen ze ook producten op
basis van groene klei "Plante System"Rosakalm

Kalmeert waardoor roodheid vermindert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je een droge huid, dus een dunne huid. Een dunne huid schijnt als het ware door. Roodheid is veel beter zichtbaar dan bij een dikke huid. Wat je kunt doen is de huid ten eerste heel goed beschermen, dit doe je door een goede dagcreme te gebruiken en te beschermen tegen de zon. Daarnaast moet je oppassen met plotselinge warmte, dus niet te heet water gebruiken. En het is belangrijk de huid nooit te verdunnen en irriteren met bijv een scrub. Gebuik liever wekelijks een lekker hydraterend maskertje. Dit bouwt de weerstand van je huid op.
Kies voor kalmerende producten voor de droge of gevoelige huid. Een goede kalmerende nachtcreme is ook belangrijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je van jezelf rode wangen, wat niks ernstigs is. Om het niet meer te zien kun je en groene concealer opdoen, want dat haalt heel het rode weg. Daaroverheen met een stiplingbrush(kwast) jou foundtionkleur doen. Je ziet er niks meer van! Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding