Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat gebeurt er met de spullen als de uitverkoop klaar is?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
562
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sommige spullen gaan naar een goed doel heb ik wel een gehoord.
Weet niet of het klopt maar zou best kunnen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vaak komen ze dan in outlets te liggen en proberen ze het nog een keer te verkopen
Antoni
9 jaar geleden
Voorzover ik weet, mag er nu (vrijwel) het hele jaar door uitverkoop worden gehouden. Er is dus eigenlijk geen einde (meer) aan de uitverkoop.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Zij gaan naar een opkoper, of worden vernietigd. Een opkoper verkoopt ze door op markten, of speciale out let winkels. Sommige producten komen ook in het magazijn terecht, om later nogmaals proberen te verkopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
crea,ik heb gehoord dat sommige spullen naar een goed doel gaan,lijkt mij wel logischer dan vernietigen.
Weet je het zeker?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zal niet vaak gebeuren, supermarkten doen dat nog wel eens, restanten naar de voedselbank, maar de gemiddelde groothandel laat zijn restanten gewoon vernietigen. Zij niets, niemand iets. Je hebt gelijk, helemaal logisch is dat niet, maar het gebeurd wel. Wij pakken veel producten in voor grote bedrijven, later krijgen we dat soms weer terug en moet het vernietigd worden. Massa's goede, nieuwe producten die zo de container ingaan.
SimonV
9 jaar geleden
Plus!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding