is de primark essen op 1 mei geopend?

ik wil graag morgen naar de primark in essen alleen ik weet niet of tie open is, we willen wel bellen maar zijn niet zo goed in duits wie kan mij helepen?
groetjes,

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
Antoni
9 jaar geleden
"Ich möchte wissen: Ist die Laden geöffnet am ersten Mai?" moet je dan vragen. Dit spreek je uit als "Ieg muchte wiesen: Iest die laden ge-ufnet am ersten maj?". "Ja" en "Nein" (het antwoord) zal je vast wel verstaan! En misschien spreken de medewerkers van Primark wel een woordje Nederlands aan de telefoon...
Antoni
9 jaar geleden
Sorry, juist is: "Ich möchte wissen: Ist der Laden geöffnet am ersten Mai?". "der" spreek je uit als "deer".
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vorig jaar in ieder geval niet:
http://www.goeievraag.nl/vraag/maatschappij/feestdagen/andere-feestdagen/primark-essen-open-hemelvaart.425889

Antwoorden (1)

Primark Essen is geopend op donderdag: 09.00 – 21.00 uur