Kan je het verschil zien tussen lenzen die een maand oud zijn en die een paar dagen oud zijn?

Een paar dagen geleden heb ik weer nieuwe lenzen in gedaan en ook in een nieuw lenzenbakje. Meestal bewaar ik de oude lenzen ook. Op het oude lenzenbakje had ik een stickertje gedaan, maar die is op de een of andere manier afgegaan. En nu heb ik dus twee identieke lenzenbakjes met lenzen, en ik moet weten welke de nieuwe zijn.
Iemand enig idee hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
6K

Het beste antwoord

Als je zachte lenzen hebt kan je t vielen. De wat oudere zijn iets stugger, minder soepel en minder glibberig als je ze op je vinger legt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk niet dat je er zelf achter kunt komen. Wel kun je naar de opticien gaan, die dan voor je kan kijken op welk het meeste aanslag zit dmv dure apparaten