Zijn er rolstoelen beschikbaar bij Ikea Barendrecht?

Ik heb mijn voet gebroken en heb nu krukken. Nou kan ik daar geen lange afstanden mee lopen maar moet wel naar de Ikea voor een nieuw bed. Nou zou ik graag willen weten of daar rolstoelen beschikbaar zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Winkelen
8.5K

Het beste antwoord

Er zijn rolstoelen beschikbaar, maar die hebben een zitting van een soort gaas, en zitten erg slecht. Neem een kussentje mee om er op te leggen. Het zijn overigens zeer lastig te rijden stoelen en niet echt rolstoelen, maar meer stoelen met wieltjes.

Als je nu wat vaker een rolstoel zou willen gebruiken, kun je er beter eentje lenen bij de thuiszorg organisatie in jouw regio, (bijvoorbeeld Aafje, als je lid bent is het lenen gratis) die hebben meer comfort en kun je gewoon opklappen en meenemen in de auto. Bij tijdelijke beperkte mobiliteit kun je ze tot maximaal een half jaar aan een gesloten lenen.