Waar kun je goede & goedkope schmink kopen ?

hallo, ik moet snel en goedkoop aan schmink komen.
een vriendin en ik gaan schminken voor school maar we willen niet al teveel geld uitgeven. Waar kun je goede en goedkope schmink kopen?
En wat heb je er allemaal voor nodig ?
Alvast bedankt !!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
5.8K

Antwoorden (3)

Bij de Action, Big Bazaar en dat soort winkels.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje wel!!
Als je veel kleuren nodig hebt, dan kun je naar de speelgoedwinkel, Intertoys of Bart Smit bijvoorbeeld.
Als je maar 1 of 2 kleuren nodig hebt dan kun je naar de feestwinkel, daar verkopen ze vaak Grimas, dit is professionele schmink. Dit kost ongeveer 5 euro per potje, terwijl je bij de speelgoedwinkel voor een tientje misschien 10 kleuren hebt. Je kunt ook bij de Action kijken, daar hebben ze dit soms ook.
Je hebt behalve de schmink, kwastjes, sponsjes, dagcreme (die je onder de schmink gebruikt) en reiniging nodig.
Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel erg bedankt voor de informatie! we gaan er zeker wat mee doen!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan, succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je well!
Bij de HEMA vind je goede kwaliteit Make-up aan een lage prijs.
Hier kan je online bestellen bij Hema,
http://ad.zanox.com/ppc/?23656196C63053434T