waar kan ik lege struisvogel eieren kopen?

hallo
ik ben al een poosje aan het zoeken naar lege struisvogel eieren
heeft iemand een adres waar je deze voor een zacht prijsje op kan halen

mvg

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
2.2K

Antwoorden (2)

Voorts vindt u lege eieren, veren en plumeaus in het winkeltje. Voor de kinderen, die vaak een kuiken mee naar huis zouden willen nemen, zijn knuffels aanwezig en een documentatieboek waarmee ze bijvoorbeeld een werkstuk kunnen maken.
Praktische informatie
Struisvogelboerderij Monnikenwerve ligt in Zeeuws-Vlaanderen aan de Hogeweg 1 tussen Sluis en Aardenburg. Tussen 15 maart en 1 november is deze boerderij in de weekenden tussen 10.30 en 17.00 uur geopend voor bezoekers. In de maanden juli en augustus zijn de struisvogels dagelijks te bewonderen.
10 jaar geleden
Een adres voor als je meer richting Drenthe woont;
Aan Rijksweg 70 in Wittelte (Gemeente Westerveld) is een struisvogelboerderij waar je ook (lege) eieren kan kopen.
Het is geen groot bedrijf, maar de vraag is niet heel erg groot, dus ze zullen wel eieren voor je hebben.