Ik bestel iets via Bol.com met een afhaalpunt, gaat de factuur dan naar mijn huisadres?

Ik schaf een computerspel aan via Bol.com, maar ik wil niet dat deze geleverd wordt aan mijn huisadres, maar bij een kialapunt (afhaalpunt). Wordt de factuur dan naar mijn huisadres gestuurd (post) of wordt deze meegeleverd met het pakket zelf.

Ik bedoel dan, dat ik het pakket kan ophalen, maar dat de factuur met de betalingsmethode naar mijn huisadres gaat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kon niet via een acceptgiro betalen, dus ben ik nu geforceerd om het via internetbankieren te doen. In ieder geval bedankt voor de antwoorden. Ik sluit de vraag.

Het beste antwoord

Bij Bol.com kun je tijdens de bestelling aangeven dat het adres van afleveren een ander is dan waar de rekening naar toe gaat.
Heb je echter internet-bankieren kun je eerst betalen en is er geen probleem.
In het pakket dat je ontvangt zit geen factuur, dat is de pakbon.