Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke zonnebrandcreme is het beste?

Wil een zonnebrandcreme kopen voor de vakantie maar welke is nou goed? Heb altijd die van nivea gebruikt, niks mis mee maar welke merk is nou het beste?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De test van zonnebrandcreme door de Consumentenbond wijst Kruidvat Solait Sunmilk als de beste koop aan.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.beautynieuws.nl/nieuws/753/Test-zonnebrandcreme-Consumentenbond-
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Wij gebruiken altijd factor 50 van het kruidvat eigen merk en daar is niks mis mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komt uit diverse testen ook als beste!
De beste is afhankelijk van jouw huid. Ik heb een heel gevoelige huid die snel verbrandt en mij bevalt Garnier Ambre Solaire en dan een beetje hoge factor (30) heel goed. Maar of dat voor jou ook zo is, is natuurlijk iets wat jij uit moet vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat eerder de factor waarin je de crème koopt van belang is dan het merk. Je kan een heel goed merk kopen, maar dan wel een te lage factor en dan kan dit slecht voor je huid zijn omdat dan de kans op verbranding groter is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is niet echt een merk dat er bovenuit steekt. Het belangrijkste is een hoge factor.
Soms kun je niet tegen een bepaalde stof, maar dat weet je alleen zelf. Ga er niet vanuit dat alleen de dure merken goede crèmes hebben. En heb je voorkeur voor crème, milk, olie?

Zelf, maar ook voor diverse kindertjes met probleemhuid etc., gebruik ik Ambre Solaire hoge factor. Probleemloos en super! Al vele jaren. Ongeveer 17 euro per flacon.

Mijn vriendin gebruikt zonnecrème van de Aldi, 1.95 (of zoiets), ook voor Turkije. En ook naar volle tevredenheid en probleemloos...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind zonnebrand spray erg fijn, gewoon doorzichtig dus je hebt geen last van witte vlekken is van het merk nivea
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De zonnebrand van Vision is perfect! Een keertje smeren per dag is voldoende. In mijn familie zijn een aantal mensen met beginnende huidkanker plekjes. Op advies van dermatologen gebruiken wij nu eigenlijk allemaal deze zonnebrand en als ik 1 keer per dag smeer verbrand ik nooit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wij gebruiken altijd P20 in de vakantie, 1x smeren, goed in laten trekken en je bent de hele dag beschermd, je verbrandt niet en je krijgt een mooi bruin kleurtje.

Toegevoegd na 36 seconden:
te koop bij Etos, Kruitvat, DA, etc
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sunblock 50+ om niet te verbranden. Je verband gegarandeerd niet, maar bruin wordt je er helaas niet van. Wel ideaal voor kleine kinderen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gebruik gerust een zonnecrème met minstens factor 30. Merken zoals Garnier, Nivea zijn goed. Merken van de Apotheek zijn ook goed zoals Roc, Vichy,...enzo.
Huismerken van Kruitvat en andere warenhuizen moet je niet kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding