Waar koop je deze tas?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is dit een handgemaakte tas ?
Want hier in Amsterdam is een winkel in de kinkerstraat hoek bilderdijkstraat en ook in de bilderdijkstraat een zelf
gemaakte tassen winkel kan ook zijn dat deze twee winkels bij elkaar hoort, want ze zitten vlak bij elkaar.
Misschien kan je daar terecht, als het niet te ver is voor je.
Amadea
10 jaar geleden
Het probleem met die 'Heart it'-plaatjes is dat ze vaak oud zijn, zijn al lang niet meer ergens te koop. Bij de Bijenkorf vond ik een tas die in dezelfde richting komt, maar dan met de print overdwars: http://www.debijenkorf.nl/guess-shopper-suza-met-panter-detail-3719070024?channel_code=4&product_code=88838109&utm_content=371907002412000&utm_medium=vergelijkers&utm_source=beslist

Antwoorden (1)

Op de meesten (grotere) markten verkopen ze deze!