Op welke dagen zijn levensmiddelenwinkels open tijdens de komende feestdagen?

Ik begrijp dat dit als een vreemde vraag klinkt. De verklaring is dat ik dit jaar voor het eerst sinds vele, vele jaren in Nederland zal zijn tijdens de komende feestdagen, en niet zoals gebruikelijk in Italië. Daarom heb ik geen idee op welke dagen en op welke tijdstippen de levensmiddelenwinkels in Nederland open zijn.

Op welke dagen en uren zijn deze winkels geopend? Het gaat met name om 24, 25, 26, 30 en 31 december, en om 1 januari.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kan uitgaan van deze globale openingstijden van de Nederlandse supermarkten de komende tijd: - dinsdag 24 december: open tot 17:00 of 18:00 uur vanwege Kerstavond - woensdag en donderdag 25 en 26 december gesloten, maar op Tweede Kerstdag kunnen er uitzonderingen zijn - maandag 30 december: reguliere openingstijden, bij de meeste supermarkten tot 20:00 uur 's avonds - dinsdag 31 december: open tot 17:00 uur of 18:00 uur vanwege Oudjaarsavond - woensdag 1 januari: gesloten vanwege Nieuwjaarsdag Om helemaal zeker te zijn zou ik, als ik jou was, informeren naar de precieze openingstijden bij je lokale supermarkt of de website van de supermarkt van je keuze raadplegen.

Op 25 december en 1 januari niet. Voor de rest zijn ze vrij gewoon open. En als je specifieke winkels op het oog hebt (AH, V&D, Jumbo, enz.) dan kijk je gewoon even op de betreffende websites.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100