Verschil tussen zonnestudio / zonnebank / sunless tanning / snelbruiner?

N.a.v. weer zo'n zinloze Gmail ad.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
3.2K

Het beste antwoord

zonne studio - plek met zonnebanken
zonnebank: Een soort wafelijzer met UV TL balken waar je een kleurtje van krijgt op semi-natuurlijke weg
Snelbruiner: Een goedje dat je op je smeert en er voor zorgt dat de effecten van de zon extra snel bruinheid opleveren
Sunless tanning: 'wortelsap' achtige producten: Feitelijk een verf die je huid bruiner maakt. Bij verkeerd gebruik kan je er oranje uit komen te zien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In de zonnestudio vind je zonnebanken. Op de zonnebank kun je zonloos bruin worden, omdat je natuurlijk niet onder de echte zon ligt.

Een snelbruiner is een zonnebank die extra krachtig is. Je mag hier een stuk minder lang onderliggen en de kans op huidbeschadigingen is ook een stuk groter.

Verder zijn er ook nog een flink aantal smeersels in de handel te verkrijgen die je ook een bruine tint geven, maar die weer afwasbaar zijn. geeft in de praktijk een vieze bruine kleur, die naar mijn mening niet echt aantrekkelijk en natuurlijk over komt.
AlphaLimaSierra