Als je een grijs haartje hebt en je verwijdert het, kan uit dat zelfde haarzakje nog een "normaal" haartje groeien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het zo makkelijk was had je een gat in de markt ontdekt :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker en vast! :)

Het beste antwoord

Nee. Alle nieuwe haren die uit dat haarzakje groeien, zullen grijze haren zijn. Uittrekken in de hoop dat er weer gekleurde haren voor terugkomen is ijdele hoop, want het is juist de pigmentvorming die in de wortel moet plaatsvinden, en dat haarzakje maakt alleen nog maar haren zonder pigment. En helaas, in de loop der jaren zullen het er steeds meer worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja. Hoewel de haar geen kleurstof meer heeft, groeit de haar nog steeds.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja absoluut
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat gaat niet lukken,grijs is grijs. Als je,je er aan stoort verf je grijzen haren dan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, zo erg is het niet, hoor! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lucky you! Ik verf ze al bij ;)
mijn moedre is kapster en zei dat dat niet kon!
een vriendin van me had dat laats ook had hem eruit getrokken maar was gewoon weer grijs terug gekomen!

ik hoop dat dit een beetje je vraag beantwoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker :)
Je moet nooit een grijs haartje eruit trekken want dan komen er juist nog meer grijze haartjes.