ik ben 1,80 m en ben best wel slank, pas ik dan een shirt maat S?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
Amadea
9 jaar geleden
Als je S van de herenmaten bedoelt, dan is het antwoord ja.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben ook (bijna) 1,80 en best wel slank en een vrouw, maar maat S is voor mij te kort. BIj mij zit t vaak iets te strak. Ik pak liever maat M want die zit wat comfortabeldet dan maat S. Er is hele niks mis om een maat groter te kopen! Het is ook een kwestie van wat u lekker vindt zitten. u kunt uw kleding met bon vaak nog terug brengen!
Erna55
9 jaar geleden
Passen is een mogelijkheid.
Amadea
9 jaar geleden
@Appje: jij hebt het over de damesmaat S. Maar een herenshirt is anderhalf keer zo lang (gemiddeld).

Antwoorden (2)

Dat zou kunnen, dat ligt aan het merk waar jij een shirt van wilt kopen, en of het een dames of een heren shirt is.
Sommige merken vallen groot uit, andere vallen klein uit.
Ik heb alles van XS t/m XL in de kast liggen, en ze passen allemaal.

Gewoon naar de winkel gaan en passen dus.
9 jaar geleden
ja waarschijnlijk wel, pas het gewoon of kijk naar de meetgegevens als je online bestelt