Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar koop je laserlampje's (niet online ) in zuid-limburg?

ik zoek een groen/blauw laserlicht (niet online)
het liefst rond sittard
weet iemand iets?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
713

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb wat gevonden!

Je kan ze volgens Voradius bij de Kijkshop halen
Vestiging:
Voorstad 21
6131CP Sittard

Link: http://www.voradius.nl/sittard/huishoudwinkel/kijkshop-voorstad-21--23/macgyver-laserlampje/2122870

Het gaat hier om een MACGYVER

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar welken kleur schijnd die ik heb even zitten googel maar nergens vond ik de kleur
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een LED + laserpointer in een, dus dat is moeilijk te zeggen want het is ook een leeslampje in een.. Misschien toch maar even Kijkshop bellen?
Het nummer (algemeen) dus ook van Sittard:
Tel: 0900-9800 (0,25ct/min) Dan gewoon even vragen wat het precies doet en welke kleur het geeft.. Dit is echt de enige laserpointer/laserlampje in de buurt van Sittard
Ook kan je proberen om naar verschillende huishoudwinkels in de buurt te gaan.. Ik weet niet of ze dat aanbieden.. In iedergeval.. Kijkshop heeft er een! Sorry dat ik je niet verder kon helpen... Ik ben blij dat ik je mocht helpen, te zoeken naar een laserlampje ;)
Je bent wel iets dichterbij naar eentje.. Succes!
Probeer het eens bij Grootaers Elektronika in Maastricht. Op hun website zie ik alleen rode laserpointers, maar ze hebben een zeer uitgebreid assortiment, wellicht hebben ze in de winkel zelf nog meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding