is er een chinees winkelcentrum in rotterdam?

hoi ik zoek een winkelcentrum in rotterdam waar je van die leuke dingen kunt kopen voor heel goedkoop zoals pennen enz. thanks

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
2.2K

Antwoorden (3)

Nee, er is geen chinees winkelcentrum, wel zijn er veel chinese winkels op de kruiskade, en is het leuk food schoppen op de chinese boot aan de parkkade.
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Waarschijnlijk bedoel je de West-Kruiskade, niet de Kruiskade?
Frimu2
10 jaar geleden
Jups....thanks, sorry voor de in mijn volksmondje
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Frimu :), en een echte Rotterdammer zegt: ik ga naar de Kruiska.
Er is in Rotterdan wel een gedeelte dat China Town genoemd wordt.
China Town dankt haar naam aan de vele Chinese ondernemers die gezichtsbepalend zijn voor de entree van de winkelstraat aan het Kruisplein. Maar China Town is meer dan Chinese restaurants, supermarkten en speciaalzaken.
Als je zoek bent naar exotische producten word je hier op je wenken bediend.

Als extra biedt de West-Kruiskade een multicultureel, gespecialiseerd winkel en horeca aanbod. Van Oosterse bazaars tot islamitische slagers en bakkerijen: wat hier te koop is, is elders moeilijk te krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Denk dat je beter op internet kan kijken. De Chinese winkels hier richten zich vooral op voedsel en niet op goedkope producten. Dit heeft deels te maken met de certificering die bepaalde spullen nodig hebben om hier verkocht te mogen worden. Als de verzendtijd niet veel uitmaakt, zou ik DealExtreme kunnen aanraden.