Wie weet er 2de hands winkels in de koopgoot in Rotterdam?

Vroeger ging ik is met mijn zus naar een 2de hands kledingwinkel in de koopgoot, bestaan er nog 2de hands winkels daar? En zo ja, kun je me de namen ook geven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De laatste keer dat ik er doorheen liep, zag ik er geen tweedehands winkels (1 maand geleden).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mij onbekend [ik woon in R'dam], is de huur hier niet een beetje te hoog voor?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja precies, ik zag alleen winkels van de bekende ketens, ook geen leuke eigen kneuterwinkeltjes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor jullie info, allemaal. Jammer maar ik had al zo"n vermoeden.

Antwoorden (1)

Ik heb in de koopgoot nog nooit een 2de hands winkel gezien als ik eerlijk ben en ik woon al een jaar of 10 in Rotterdam. Gisteren liep ik er nog en toen was er ook geen een dus ik ben bang dat je daar niet (meer) terecht kunt voor 2de hands winkelen.