waar vind ik een nieuwe waterpijp vaas?

hebben mijn vriend en ik een dure mooie waterpijp gekocht in egypte is het glas dus geklapt bij het schoonmaken van de waterpijp.
Ik zoek een waterpijp vaas die een diameter heeft van 4,5 en geen schroef vaas maar waar de boven kan op gedrukt moet worden.
Wie helpt mij? vind het dood zonden dat hij kapot is

Picture for question
10 jaar geleden
in: Winkelen
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je dit niet kunt vinden, dan kun je misschien een nieuwe laten blazen bij een glasblazer. Zoek vooral in de Oosterse winkeltjes.

Antwoorden (2)

Premium Hookahs
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In Amsterdam zijn in de straten in de buurt van het Red Light District veel winkels die waterpijpen verkopen. Misschien kan je daar eens gaan kijken.