Waar kan je een usb kabel voor iPhone 5 kopen?

Ik zoek een usb kabel voor een iPhone 5, de mijne gaat kapot.. Graag een betrouwbare site.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (4)

Gewoon bij Apple zelf?

http://store.apple.com/us/product/MD818ZM/A/lightning-to-usb-cable
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Apple lijkt me zeker de betrouwbaarste, wel duur, maar wel betrouwbaar. Of gewoon niet online kijken maar in een winkel, er zijn aardig wat B-merken die goedkopere varianten van apple-spullen verkopen. Dat is zeker betrouwbaar want als het niet werkt kun je gewoon terug naar de winkel.
www.dixons.com
www.mediamarkt.nl
www.dealextreme.com <== chinese site maar véél goedkoper!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bij de action voor 5 euro ofzo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb zeer goede ervaringen met www.miniinthebox.com enige nadeel is dat de verzending vanuit Hong Kong wel vier tot vijf weken duurt. Alles is daar wel spotgoedkoop.