Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom mogen mannen en vrouwen niet bij elkaar in de paskamer van de Primark?

En dan bedoel ik niet letterlijk in het pashokje, maar gewoon om te beoordelen of de kleding leuk staat of niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

waarschijnlijk heeft de Primark deze regel ingesteld om twee redenen;

1. Voorkomen van diefstal
2. Voorkomen dat mensen 'privé' zaken gaan uitvoeren in het hokje.

De regels zijn trouwens niet dat een man en vrouw niet samen mogen, maar dat er er maar één persoon in het hokje mag. Hierbij maakt het niet uit of het man/vrouw, vrouw/vrouw of man/man is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
In een blog las ik het verontwaardigde verhaal van een man die met zijn twee dochters (minder dan 12 jaar oud) kleding ging uitzoeken en niet eens z'n dochter mocht helpen om een te strakke broek weer uit te krijgen. Om het nou zó strikt toe te passen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er worden wel uitzonderingen gemaakt. Ik mag in Rotterdam wel samen met mijn dochter in de paskamer, daar wordt nooit moeilijk over gedaan, dat komt omdat ik een beperking heb, waardoor ik niet zelf over de kleding kan beslissen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@crea: dat lijkt me ook niet meer dan logisch. Zou toch erg zijn als ze dat ook gaan weigeren :)... maar je weet het nooit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Omdat het daar waarschijnlijk vaak druk is zodat 't personeel makkelijk 't overzicht verliest..en dan worden de hokjes gebruikt voor iets anders dan kleding passen: Vrouw past sexy jurkje,haar man keurt..hij vindt 't 'n heel leuk jurkje en wil haar dat graag laten voelen.. en wel te plekke. Daar vliegen de spetters vanaf zeg maar. Dat vindt 't personeel niet leuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal ook wel zijn om de andere dames niet lastig te vallen, die geen prijs stellen op heren in de buurt waar zij zich moeten omkleden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe zit dat dan met homoseksuelen? Jij doet nu net of iedereen hetero is. Die regel zou dan dus ook moeten gelden voor 2 vrouwen en voor 2 mannen. Je weet ook nooit wat die daar allemaal uitspoken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Je stelt de vraag niet helemaal breed genoeg. Mannen en vrouwen mogen niet samen in pashokjes maar 2 vriendinnen mogen ook niet samen.

Zie de link voor een aantal klachten die op internet staan hierover.

De reden zou wel eens kunnen zijn dat je met twee personen een hokje eindeloos bezet kunt houden. De één gaat er even uit, haalt iets nieuws en komt weer terug en dan gaat nummer 1 kleding ruilen voor een nieuwe set.

Gezien de belachelijke wachttijden die ze daar hebben voor je eindelijk kunt passen proberen ze dit fenomeen waarschijnlijk zo veel mogelijk te voorkomen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing