zegt een tattoe iets over iemands persoonlijkheid?

ik heb zelf geen tattoes maar ken mensen in mijn omgeving wel.! onderrug bij vrouwen of borstkas kleinere tattoes dus niet hele torso. Omdat teveel weleens gelinkt word naar sjonnie anita tokkie dus... niet negatief bedoeld...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

JA natuurlijk, vaak wordt er een afbeelding gebruikt die iets speciaals betekent

ECHTER..... een persoonlijkheid kan wel veranderen over de jaren en een tattoo is min of meer voor altijd dus...

Als hij er al een tijdje zit zou het kunnen dat de tattoo en de persoon niet meer helemaal bij elkaar passen
amigo
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb zelf ook geen tattoos maar vind ze wel stoer en sexy bij mannen (ik ben homo). Het zegt denk ik niet zoveel over de persoonlijkheid alswel over het feit dat iemand zich wil onderscheiden middels die tattoo. Ik associeer tattoos met "ruig" "eigenheid" "non-conformisme" en een bijbehorende levensstijl terwijl dit in de praktijk verre van altijd opgaat. Heel zachtaardige, intelligente, pro-sociale mensen hebben ook tattoos.
Ik vind het bij mezelf echter niet nodig omdat ik al een heel lichaam heb waar ik mezelf mee onderscheid van de rest en het zegt ook niks over je karakter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik denk het niet het is een verfraaiing van je lichaam dus je doet het omdat je je lijf opsiert, mijn partner heeft 2 sleeves ( gehele arm tattoo) een rug plaat op zijn benen en op zijn buik tattoos ( schedels en veel dood en verderf) maar hij is heel zachtaardig en lief en een geweldige vader, het klopt wel dat mensen sneller een oordeel over je hebben (zo hoor ik regelmatig dat ik niet bij hem pas) maar dat zijn dus conclusies die men neemt zonder iemand te kennen ( een tattoo zegt echter wel vaak iets over iemands interesses of heeft soms een diepere betekenis)