In welke (echte) winkel kan ik een groene stropdas kopen?

Ik ben al een tijdje op zoek naar een groene stropdas. In winkels vind ik meestal alleen maar rode, blauwe, zwarte etc. Weet iemand waar een groene te koop is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Winkelen
1.5K

Het beste antwoord

Bij de suitsupply hebben ze allerlei stropdassen. Zit ongetwijfeld ook een groene tussen.

Toegevoegd na 37 seconden:
En de suitsupply zit wel ongeveer overal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wel groene,maar geen effen kleur groen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Echt? Kan ik me niet voorstellen dat ze dat niet hebben...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Online misschien, maar het ging me om de niet-virtuele winkel, daar werd namelijk om gevraagd. Ze hebben daar een ontzettend groot aanbod aan dassen.

Andere antwoorden (2)

Hier bijvoorbeeld:
http://www.stropdassenwinkel.nl/stropdassen/stropdas-groen-056?gclid=CJ2_uI2Kq7gCFYmS3godt3sAwg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Is die Stropdassenwinkel fysiek te vinden aan de Baarslaan 91 te 2215 XK Voorhout, of zijn dat alleen de gegevens van de maker/eigenaar van die website? De vraagsteller vraagt naar een echte winkel!
H&M heeft vaak leuke stropdassen. C&A ook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Er wordt niet gevraagd naar leuke, maar naar groene stropdassen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en zo is dat
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
C&A heb ik al gekeken en daar hebben ze geen groene.. En aan webwinkels heb ik niks, ik moet er namelijk morgen een hebben.. Maar bedankt voor de reacties :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zalando?