Nee, de bon kan alleen in Nederland besteed worden.
10 jaar geleden
In theorie kan je de vvv cadeaubon enkel in Nederland besteden doch in de praktijk zijn er diverse plaatsen ter wereld waar Nederlanders toch gebruik maken van deze cadeaubons ten overstaan van privé personen of handelaars die van plan zijn naar Nederland af te reizen en aldaar deze cheque op hun beurt gaan verzilveren of opkopen in één van de 23.000 acceptatiepunten die ze op hun beurt kunnen verzilveren bij de VVV Geschenkenbon bv.

Het hangt er in jouw geval tijdens jouw verblijf in Canada dus vooral van af wie je op jouw pad tegenkomt en welke contacten of welke reisintenties die anderen op hun beurt hebben.

Dus ik zou het er op wagen en de bon of bonnen meenemen.
Verwacht er niet teveel of niets van doch durf de bon ter sprake te brengen op plekken waar je Nederlanders treft en/of waar je mensen treft die om welke reden ook interesse hebben voor de bon.
Wees wel heel duidelijk over het feit dat ze strikt officieel beschouwd enkel bij de in de brochure vermelde acceptatiepunten die contractueel verbonden zijn met de VVV Geschenkenbon bv. met zekerheid waar voor hun bon kunnen krijgen.

Je zou het experimenteren met deze bon ook als een origineel hulp-middel bij het uitbreiden van jouw Internationaal Sociaal Netwerk kunnen hanteren ;-)
Wie weet breng je op die wijze iemand op een ludiek idee waar de wereldeconomie wel bij vaart?!

Hoe dan ook...

Liefs, Succes en veel experimenteer plezier ermee!