Bedoel je hier in de winkels of daar waar de kleding gemaakt wordt.?

Op 24 oktober 2012 zond de Zweedse televisie een documentaire uit over de erbarmelijke omstandigheden waaronder Cambodjaanse fabrieksarbeiders spullen voor H&M produceren.
Weliswaar hebben ze 2004 een overeenkomst ondertekend waarmee het aangaf de rechten van de 60.000 werknemers te garanderen. Maar in de praktijk komt daar nog niet veel van terecht.
Ze zijn wel op de goede weg, blijkt uit recent onderzoek.
http://www.fashionunited.nl/Nieuws/Leads/H%26M_uitgeroepen_tot_duurzaamste_modeketen_in_Nederland_2013050838958/

Bedoel je het werken in hun winkels? Of magazijn? Of logistiek?
&M heeft inmiddels zo'n 104,000 medewerkers in dienst in meer dan 49 landen.

Hier is hun vacaturesite.
Dit zeggen zij zelf:
Onze aanpak is van hoog ethisch niveau. Dit betekent dat we overal waar we actief zijn een duidelijk standpunt innemen tegen discriminatie en intimidatie. Ons personeelsbestand is heel divers qua leeftijd, geslacht en etnische achtergrond. Dit zijn fantastische kwaliteiten voor ons bedrijf. Gelijkheid vinden wij heel belangrijk. Om een voorbeeld te noemen: onze raad van bestuur bestaat voor 50% uit vrouwen.