Waar kan ik vinden welke Albert Heijn een Franchise onderneming is?

Lijkt me een duidelijke vraag.

10 jaar geleden
in: Winkelen
26.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zijn er verschillende soorten Albert Heijn? Is dat veranderd en sinds wanneer?
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Nou je hebt gewoon een AH winkel en de Franchise. In principe heb je niet eens door dat daar verschil in zit. Dat is (kort door de bocht) iemand die een eigen supermarkt heeft, maar gebruik maakt van de formule van AH. Alleen de winkel is geen eigendom van AH. Ik vroeg het omdat mij opvalt dat bij AH het de laatste paar jaren steeds een zooi is in de winkels, veel lege schappen, vies etc etc. En toen kwam ik bij AH Nijkerk, en toen viel het mij op dat dit de ENIGE winkel is die mooi en vol is (waar ik recent geweest ben). En toen dacht ik "nou dat kan nooit een echte AH zijn." Wat blijkt op de lijst van Pelle staat de AH Nijkerk als Franchise aangegeven, precies wat ik dus al dacht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En daaruit blijkt weer dat de "kleine" ondernemer goed op zijn zaakjes + personeel let... (en vaak veel aan klantenbinding/klantenservice doet).
Maar nu begrijp ik ook dat er waar ik woon op elke hoek (bij wijze van spreken) een nieuwe AH komt, zodra er een winkel sluit, hoppa: 'n nieuwe AH, de afgelopen jaren toch...
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Nou wij hebben er in Amersfoort ook best veel 7 of zo iets, maar alleen de AH-to-go is franchise (volgens de lijst) en nog niet eens echt, want volgens mij zijn alle bedrijven op de stations van Servex.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb net gekeken, vreemd genoeg inderdaad 2 AH's-to-go en maar 1 "gewone" zijn franchise, terwijl ik er vlakbij mij nog minstens een flinke van verdacht ook franchise te zijn, maar niet dus, jammer.

Het beste antwoord

Dat zou je via deze site moeten kunnen opvragen: http://www.vahfr.nl/

Toegevoegd na 3 minuten:
En hier heb ik een lijst voor je gevonden (even klikken in de link): http://www.infomil.nl/onderwerpen/duurzame/energie/special-kids/overheden-overheden/energiebesparing-3/convenant/overzicht
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Geen reden om de vraag langer open te houden. Dit is een juist antwoord. + en bedankt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En waarom staat de vraag dan nog open? ;)
HeerVoldemort
10 jaar geleden
haha omdat ik nog met Jodokus aan het praten was. Nu is hij dicht ;-)