Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij de Müller te Aachen krijg ik altijd gratis geur monstertjes. Maar vaak is onduidelijk of het voor een man of vrouw bestemd is. Is er een trucje?

Op de verpakking van het geurmonstertje staat het meestal niet. Soms kun het een beetje afleiden van de verpakking, het flesje. Maar soms is het gissen. Is er een profi onder de GV'ers die er het fijne van weet?

Toegevoegd na 6 dagen:
Sorry mensen, ik moet de vraag sluiten. Helaas heb ik geen antwoord gekregen op de vraag. Momo sloeg de plank al helemaal mis en heeft de vraag slecht gelezen. Volgende keer beter. Bedankt voor de moeite.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
692
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal is het bij die monsters zo dat je ze niet meer dicht kan doen als je ze eenmaal open hebt gemaakt waardoor je ze meteen moet gebruiken.
Rieneke1
13 jaar geleden
ik gebruik altijd mannenluchtjes.
gewoon gebruiken als je het lekker vindt ruiken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Vaak is het uit de naam, geur of verpakking wel te herleiden. Is dit niet het geval dan heb ik helaas geen kant en klaar antwoord of trucje voor je.
Wanneer niemand het exacte antwoord op je vraag weet kan je een mailtje sturen naar: www.info(at)mueller.de
Als ze ergens weten of er een trucje voor is, zijn ze het zelf wel ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de naam van het product googlet dan levert dat vast wel verdere informatie op. Want zo'n nieuw geurtje willen ze graag verder de markt op brengen en dat zal niet lukken door alleen in een bepaalde winkel er monstertjes van te laten geven.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Waarom zou het een trucje zijn?

Steeds meer geuren zijn niet meer specifiek voor mannen of voor vrouwen.
Dat is ook onzin.

Het gaat er om of jij het lekker vind.
Of iemand anders. (M/V)
En als je het lekker vind dat je het dan koopt.
Voor jezelf.
Of voor iemand anders. (M/V)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding