waar kan ik permanent roze haarkleur kopen?

Ik ben al lang opzoek naar permanent roze haarkleur.
Ik heb blond haar en de puntjes zijn zwart maar ik wil graag roze puntjes hebben.
Weet iemand een goed merk of winkel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
4.2K

Antwoorden (2)

Hier maak je een goede kans, hier verkopen ze haarverf voor punkers, die willen ook langer plezier hebben van hun kleuren, neem eens contact met hen op: www.ghetto-rock.com/site/overzicht.asp?...128 -
De zwarte puntjes moet je eerst helemaal ontkleuren, voordat het roze erin kan, anders zie je er niets tot zeer weinig van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan.
Ik heb eigenlijk geen idee of er zoiets bestaat als permanente roze-kleuring, maar als semi-permanent kan ik je Directions aanraden.
Ik heb mijn haar een tijd geleden Turquoise geverfd met dat merk en het bleef er echt onwijs lang inzitten. Omdat ik het niet meer bijgewerkt heb daarna werd de kleur uiteraard na een tijdje wel vager, maar het heeft er alsnog 4 maanden ingezeten terwijl ik mijn haar bijna iedere dag was en ik had het niet gebleekt.

Wat je kan doen om de kleur te behouden is, zodra je je haar geverfd hebt, zo nu en dan je conditioner te mengen met de verf, dan laat je dit een minuutje of vijf zitten in je haar en spoel je het eruit.

Succes !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tip :)
Ik dacht zelf ook aan Directions maar ik dacht dat die er snel uitging. Ik denk dat ik die ga proberen :) bedankt