Waar kan ik een internetkabel kopen voor mijn ps3 van ongeveer 20-30 meter lang?

Het liefst niet online. Welke winkels dus? Btw ik woon in haarlem dus bijna alle winkels zijn er.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Www.bax-shop.nl waarschijnlijk

Antwoorden (5)

Vrijwel elke bouwmarkt, dus praxis, gamma, karwei etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Mycom op de Zijlweg. Daar hebben ze kant-en-klare kabels, of ze kunnen er ter plekke een voor je maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of bij Computerland, om de hoek bij de Mycom.
11 jaar geleden
Computer winkels verkopen CAT-5 kabels tot een maximum van 10 of 15 meters geloof ik. Je kan 2 kopen en een koppelstuk aanschaffen om ze te verbinden tot 30m.
Wees bewust dat de snelheid van je internet hierdoor flink omlaag kan gaan.

Probeer Media Markt of Dynabyte of MyCom
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of kijk op www.beslist.nl

daar kun je meteen alle prijzen van verschillende site's in een paar klikken vergelijken

je hoeft ze niet online te laten bezorgen maar, je kunt wel kijken welke winkels er bij jou in de buurt liggen met dat product.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eurosound (voorheen Display) op de kruisweg die maakt ze tenminste van degelijk materiaal.