Waar kan ik een internetkabel kopen voor mijn ps3 van ongeveer 20-30 meter lang?

Het liefst niet online. Welke winkels dus? Btw ik woon in haarlem dus bijna alle winkels zijn er.

Weet jij het antwoord?

/2500

Vrijwel elke bouwmarkt, dus praxis, gamma, karwei etc.

Bij Mycom op de Zijlweg. Daar hebben ze kant-en-klare kabels, of ze kunnen er ter plekke een voor je maken. Toegevoegd na 1 minuut: Of bij Computerland, om de hoek bij de Mycom.

Computer winkels verkopen CAT-5 kabels tot een maximum van 10 of 15 meters geloof ik. Je kan 2 kopen en een koppelstuk aanschaffen om ze te verbinden tot 30m. Wees bewust dat de snelheid van je internet hierdoor flink omlaag kan gaan. Probeer Media Markt of Dynabyte of MyCom

of kijk op www.beslist.nl daar kun je meteen alle prijzen van verschillende site's in een paar klikken vergelijken je hoeft ze niet online te laten bezorgen maar, je kunt wel kijken welke winkels er bij jou in de buurt liggen met dat product.

Bronnen:
www.beslist.nl

Eurosound (voorheen Display) op de kruisweg die maakt ze tenminste van degelijk materiaal.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100