Waar in Amsterdam kan ik stoffen zakdoeken?

Hoi!

Ik ben op zoek naar een mooi zakdoek, een echte ouderwetse zakdoek, voor mijn zus bruiloft, maar waar in Amsterdam kan ik zoeits kopen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1K

Antwoorden (3)

ik zou het eens bij de bijenkorf proberen. en in de Kalverstraat zit een heel klein stropdassen winkeltje, misschien hebben zij ook wat?(ik geloof in de buurt van Steps)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat een VVV daar net zoveel van weet als het halve bestand hier op GV.... je moet maar net geluk hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat de bijenkorf of V&D echt wel wat heeft en anders een bruidsmodezaak.
In een bruidsmodezaak, zij verkopen als 't goed is ook accessoires en dit is er een van. Bij de Bijenkorf, al genoemd, maar ook V&D zou ze mooi verpakt kunnen hebben en je hebt ook kans in een winkel die gespecialiseerd is in mooie (dure?) lederen (hand)
tassen en koffers, zij verkopen ook vaak de betere (dure) paraplu's, dus ook daar zou ik ze zoeken.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor een exclusieve zakdoek voor een exclusieve gelegenheid kan je in Amsterdam onder andere terecht bij:
Hermes
Oger
Ermenegildo Zegna

Je kan er ook een originele tekst op de zakdoek laten borduren.
Meer info via bijgevoegde link.

Laat je eens goed gaan voor die lieve onvervangbare zus van jou ;-)
En wens ze alvast een dikke Proficiat!!!

Liefs, Succes en Mega Big Smile va me