hoe kan ik zo onopvallend mogelijk een pakje sigaretten kopen in een supermarkt?

ik wil een pakje sigaretten halen alleen heb ik liever dat niemand mij ziet hoe doe ik dat?

Toegevoegd na 22 uur:
ik rook eigenlijk niet zo veel meer gelukkig. alleen ik wil er ook echt mee stoppen. ik weet natuurlijk ook dat het slecht is. wie weet hoe ik dat moet aanpakken? alleen ik ben wel bang dat als ik gestopt ben dat een van mijn vrienden op school naast mij gaat roken dan zou ik ook weer willen roken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
10.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je stopt met roken is het probleem opgelost en het is nog beter voor je gezondheid ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die rooklucht kun je niet wegmoffelen, als je ouders niet roken dan ruiken ze dit direct!
Ritsuka
12 jaar geleden
Als je dan toch wilt roken, heb dan ook het lef om er voor uit te komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
moedig hem maar aan hij is 15 jaar stoer hoor zo peuk in je hand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15 jaar en je rook al
denk tog na bezint eer ge begint
volgens mij mogen ze het niet verkopen aan je
dat is het probleem
wees flink en rook niet Toegevoegd na 9 minuten:
jouw keuze maar het is stoerder als je niet rook
(mijn mening hoor)

Het beste antwoord

Ze gewoon niet kopen is natuurlijk altijd de minst opvallende manier. Maar anders zoals eerder vernoemt gewoon naar je krantenboer gaan, eentje waar niemand van je familie/vrienden naar toe gaat. Een supermarkt waar je anders nooit naartoe gaat, en je gedragen alsof je een pak melk koopt. Tenzij je geen 16 bent, heb je geen reden tot nerveus zijn. Of als je 18 bent heb je zelf geen reden om bang te zijn om herkent te worden, want dan is het sowieso jouw beslissing wat je doet met je geld en leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewell!

Andere antwoorden (11)

Een jonge vrouw (16-30) voor de supermarkt vragen of ze een pakje sigaretten voor je wilt kopen, en dr geld meegeven.. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag of iemand anders het voor je wil kopen en anders ga je naar een supermarkt welke niet bij jou in de buurt is waar je minder kans hebt dat iemand je kent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je gewoon normaal gedragen, en als je een bekende tegen komt net doen of je diegene niet kent en als ze later vragen was jij toen in de ah bijv. Dan zeg je nee daar was k niet en dab gaan mensen aan zich zelf twijfelen en heb je je pakje sigaretten.

Al kan je er naar mijn mening beter niet aanbeginnen. Maar deze "truc" kan je ook voor andere producten gebruiken.

En wat je ook kan doen is in een andere plaats sigaretten kopen
Of de andere kant van de stad naar een winkel gaan (als je in een beetje grote stad woont)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe 'onopvallender' je het gaat doen des te meer het wel opvalt. ga anders naar de sigarettenboer. zo'n winkel is kleiner en je hebt dan minder kans om bekende tegen te komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij sommige tijdschriftwinkels verkopen ze ook sigaretten, koop een tijdschrift en zeg bij de kassa, en een pakje sigaretten ( noem merk) .

Toegevoegd na 1 dag:
Als je minimaal 18 bent, kun je proberen te stoppen met Champix, op recept bij de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt niet onopvallend een pakje sigaretten kopen. Bij dat soort wensen treed de wet van Murphy in. Net op het moment dat je de moed hebt opgevat om dat pakje te gaan kopen en je zo nonchalant mogelijk naar dat pakje hebt gevraagd blijkt de praatgrage buurvrouw van je moeder achter je te staan.
Wat je het beste kan doen is niet roken. Maar dat wil je natuurlijk niet horen.
Wat je kunt doen is een stukje verder fietsen. Naar een andere supermarkt in een andere wijk bijvoorbeeld, maar sigaretten worden niet alleen verkocht in supermarkten, ook in tijdschriftkiosken en benzinestations.
Dat laatste is waarschijnlijk nog de beste optie, daar kom je doorgaans niet veel mensen tegen.
Je kunt voor de zekerheid bij de aanschaf van het pakje ook een pakje kauwgom kopen. Spot iemand je toch dan kun je demonstratief de kauwgom omhoog houden en nadat je gerookt hebt kun je de kauwgom gebruiken om weer een beetje fris uit je mond te ruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
Haha, ja zal je altijd zien ;-))) +1
Eerst je andere boodschappen afrekenen, en dan, als je bijna wegloopt zeggen: "oh ja, bijna vergeten, nog een pakje sigaretten voor ...... (naam van een roker) meenemen".
Dit is opvallend, maar men denkt dan dat het niet voor jezelf is.

Maar eerlijk gezegd zou ik het helemaal niet kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga ergens heen waar een sigaretten automaat staat.

of naar andere supermarkt uit de buurt gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Loop zo neutraal mogelijk naar binnen, je gaat sigaretten kopen -niet bij nadenken, verstand op 0- en vooral niet kijken of je een bekende ziet, of andersom dat een bekende jou ziet, meestal is het zo hoe on opvallender je iets probeert, het effect het tegenovergestelde is:)

Kies een rustig moment uit en je staat binnen een paar minuten weer buiten.

En als dat niet helpt, hou je jezelf voor de gek, (mind tricks) en dan zeg je in jezelf dat je postzegels gaat kopen, blijf wel naar de sigaretten kijken anders loop je echt met postzegels naar buiten XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijkt me simpel he.

wachten tot je oud genoeg bent. wedden dat het niet opvalt!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou ook eens bij een Kruidvat naar binnen kunnen lopen. daar verkopen ze ook sigaretten.
Niemand verwacht dat je daar sigaretten gaat halen, als je dan ook iets anders koopt of moet halen voor een ander valt het niet op.
Laat ze alleen niet op hetzelfde bonnetje zetten als die ander de bon wil om evt. iets te ruilen.