Ja, vanaf 12.00 uur. Hemelvaartsdag geldt als zondag, en sinds 1 januari 2012 zijn de winkeltijden op zon- en feestdagen in heel Rotterdam gelijk: in het centrum mogen winkeliers mogen op alle zon- en feestdagen van 12.00 tot 22.00 uur open zijn.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er staat bij de bron dat veel grote steden zelfs al om 11 uur open zijn.