waar kan je een tegelhangertje kopen?

Ik heb een tegeltje gekocht met een 'wijsje' erop. Ik heb hier alleen geen haakje bij gekregen om die op te hangen. Waar kan je die in de winkel kopen? Kan alleen maar via internet vinden en dan komt er weer zoveel verzendkosten bij dat het heel erg duur wordt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.1K

Antwoorden (2)

Eenvoudig bij een hobbywinkel of probeer eens een goed gesorteerde ijzerwarenwinkel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Gamma elke doe hetzelfzaak heeft deze in het assortiment.

Toegevoegd na 1 minuut:
zo`n tegelhangertje kun je gewoon erachter plakken.
Er zijn diverse maten verkrijgbaar.