Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar koop je kwaliteits ballonnen?

ik heb een angst voor ballonnen ik wil goede ballonnen kopen om te oefenen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
577
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Puur nieuwsgierigheid van mij. Waar ben je bang voor?
Dat ze klappen?
Antoni
11 jaar geleden
Ik vraag me af of je "kwaliteitsballonnen" nodig hebt om te oefenen je angst te overwinnen. Wat is het verschil met gewone ballonnen uit een willekeurige supermarkt of speelgoedwinkel?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In een echte feestwinkel en dan de kwaliteitsballonnen. Dus de duurdere. Verder niet te hard opblazen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor het examenfeestje van mijn vriend hebben we voor de eerste keer via een bedrijf ballonnen besteld. We hadden in eerste instantie zelf gekeken hoe we bijv een ballonnenboog of ballonnenpilaar moesten maken, maar dit bleek toch nog lastiger dan verwacht.

Uiteindelijk hebben we er niet veel voor hoeven te betalen en hebben we een prachtige boog en 2 pilaren besteld met kwaliteitsballonnen. Je merkte direct dat de ballonnen van goede kwaliteit waren en niet gekocht waren bij een action ofzo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het beste koop je ballonnen in de betere feestwinkel, dit kan online of even langs gaan. Deze zijn van betere kwaliteit dan de ballonnen uit China.
Uiteraard kan hier ook een ballon van stuk gaan.
Ballonnen altijd met een ballonnen pomp opblazen en niet met de mond.
Tip, gebruik een paar gehoorbeschermers!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding