waar koop je kwaliteits ballonnen?

ik heb een angst voor ballonnen ik wil goede ballonnen kopen om te oefenen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Puur nieuwsgierigheid van mij. Waar ben je bang voor?
Dat ze klappen?
Antoni
11 jaar geleden
Ik vraag me af of je "kwaliteitsballonnen" nodig hebt om te oefenen je angst te overwinnen. Wat is het verschil met gewone ballonnen uit een willekeurige supermarkt of speelgoedwinkel?

Het beste antwoord

In een echte feestwinkel en dan de kwaliteitsballonnen. Dus de duurdere. Verder niet te hard opblazen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor het examenfeestje van mijn vriend hebben we voor de eerste keer via een bedrijf ballonnen besteld. We hadden in eerste instantie zelf gekeken hoe we bijv een ballonnenboog of ballonnenpilaar moesten maken, maar dit bleek toch nog lastiger dan verwacht.

Uiteindelijk hebben we er niet veel voor hoeven te betalen en hebben we een prachtige boog en 2 pilaren besteld met kwaliteitsballonnen. Je merkte direct dat de ballonnen van goede kwaliteit waren en niet gekocht waren bij een action ofzo.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het beste koop je ballonnen in de betere feestwinkel, dit kan online of even langs gaan. Deze zijn van betere kwaliteit dan de ballonnen uit China.
Uiteraard kan hier ook een ballon van stuk gaan.
Ballonnen altijd met een ballonnen pomp opblazen en niet met de mond.
Tip, gebruik een paar gehoorbeschermers!