Hoe heette deze winkel waarvan de boodschappentas groen met wit was en met allemaal tassen in het midden als foto?

Was heel lang geleden in mijn stad, ben alleen helemaal hoe die heet.

Enige wat ik me kan herinneren was dat de boodschappen tas groen met wit was en met allemaal tassen in het midden als foto. (Als ik het me goed herinner) iemand enig idee.

Alvast bedankt
Edit: Het was geen supermarkt
Ik weet in ieder geval zeker dat de tas groen was. Dus namen van winkels met groene tassen zijn ook welkom

een jaar geleden
in: Winkels
2.3K
SentWierda
een jaar geleden
In welke stad? Hoe heet de straat?
Larsgroen2000
een jaar geleden
Het was een winkel met filialen over heel NL
Antoni
een jaar geleden
@Larsgroen2000, wat is voor jou heel lang geleden? Over welk jaar heb je het precies?
Antoni
een jaar geleden
@Larsgroen2000, ik heb nog een vraag. Wat werd er precies verkocht in de winkel, of wat werd er met name verkocht in de winkel? Voor welke specifieke producten zou men naar deze winkel gaan?

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk bedoel je de keten Marskramer.

Zie de foto.
Plaatje bij antwoord
een jaar geleden