Kan je bij amazon in iets kopen en naar Belgie laten opsturen?

Ik zou eventueel een mac kopen maar komen er daar dan ook niet veel belastingen bij? Hoevel zou dat zijn als je een computer laat overkomen van Amerika?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan ik weet het uit eigen ervaring
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet dan sowieso 21 procent belasting over het bedrag betalen. Invoerechten ook , maar dat verschilt

Het beste antwoord

Een beetje zelf zoeken op amazon.com kan geen kwaad :-)

In de link de pagina waar tarieven voor o.a. Belgie op staan.

Wat ik meestal doe is artikelen in een winkelmandje leggen en het bestelproces starten. Op enig moment wordt dan precies voorgerekend wat het allemaal kost. Als het te duur wordt kun je dan altijd nog afbreken.