Waar kan je flavour vape wegwerpsigaretten kopen?

Ik zag iemand een keer met een sigaret die een blauw kleurtje gaf en toen las ik op internet dat deze flavour vape heten en ik wou graag weten waar ik deze kan kopen want op hun site zie ik dat je ze alleen kan bestellen. Het zijn elecktrische sigaretten die na 500 trekjes op zijn met verschillende smaken. Weet iemand misschien in welke winkel ik deze kan kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie ze tegenwoordig bij vrijwel elke sigarenboer. Leuk om uit te proberen, maar als je echt elektrisch wilt roken kun je beter (voor relatie beduidend minder geld) een kopen die langer mee gaat. Vooral de batterij ; 500 trekjes heb ik er nog niemand uit zien halen.
www.wegwerpsigaret.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hallo Marleen,volgens mij ben je wat E roken betreft ervaringsdeskundige.is e roken uit de kinderschoenen?kan ik ergens iets kopen wat niet een hoop problemen oplevert.de meeste artikelen zijn al een jaar oud of ouder.wat is de nieuwste stand van zaken op dit gebied.ik zie door de bomen het bos niet.bedankt voor je eventuele antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik kan beter een nieuwe vraag stellen.ga ik doen.

Het beste antwoord

Hier dus:
Welkom bij Elektrisch roken UTVG The Vape Company

http://www.utvg.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb ze bij vivant gekocht