In welke winkel kan ik nog een LiveStrong polsbvandje kopen ?

Hallo, ik wil graag nog zo'n polsbandje van LiveStrong, maar kan hem niet bestellen op internet, in welke winkel kan ik hem halen ? :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom niet via internet? Marktplaats staat er vol mee en ook allerlei online winkels.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik al een keer gedaan, kwam nooit aan...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als dat het probleem is.... gut zeg je hebt 1x iets op internet besteld en voor de rest van je leven doe je dat niet meer? Dat gaat nog lastig worden. Bestel ze hier: http://www.ilivestrong.nl/index.php dan weet je zeker dat het goed komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, is het niet beter je geld aan iets zinnigs uit te geven in plaats als aan die luchtfietserij van Lance Liestrong. Van al die bandjes is nog geen hond beter geworden. Hoewel de sentimentele mens er anders over zal denken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het bij mijn genoemde link besteld komt het niet bij Lance terecht hoor!

Antwoorden (1)

Op de webwinkel van nike kan je ze bestellen voor een euro!