waar kan ik een usb snoer voor mijn laptop kopen voor een redelijke prijs?

ik heb een auto sigaretten oplader en wil een usb snoer voor mijn laptop zodat ik die erop aan kan sluiten
graag voor een redelijke prijs
groetjes

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.1K

Antwoorden (4)

Er is geen mogelijkheid om je laptop op te laden in de auto met een USB snoer.
Je kan wel een aparte adapter kopen om je laptop op te laden in de auto.
Deze kan je het beste via google zoeken.
Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor het laden van 220 heb je een omvormer van 12v -> 220v aanschaffen. Dat kan niet rechtstreeks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Condensor moet er tussen om van 12v naar 220 te gaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
......een condensor???? Gaat echt helpen...lol
Een usb kabel voor je laptop kan niet, je hebt wel voor laptops een autolader waarmee je rechtstreeks hem kan laden in de auto, wat voor merk laptop is het?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb een hp compaq presario..