Ik heb een paar van die zwarte puntjes op mijn gezicht, sommige zitten er al jaren. Weet iemand hoe ik die weg krijg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.1K

Het beste antwoord

Ik ga er nu vanuit dat je het hebt over mee-eters.
Wat je het beste kan doen is over een bak/wasbak gevuld met heet water je hoofd hangen met een handdoek erover zodat je gezicht gestoomd wordt. Zo komen je poriën open. Als het goed is, is het erg makkelijk om zo een mee-eter uit te knijpen. Zachtjes met een wc papiertje of tissue het uitknijpen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

plastische chirurgie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haal ze weg met eenComedonen-lepeltje nadat je de huid hebt gestoomd.
Op de site een afbeelding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk zijn het verwijde poriën.
het is goed om je huid te stomen.
Ook is het belangrijk dat je, je gezicht regelmatig scrubt.
Dag en nachtcreme werkt goed. En het is belangrijk je huid goed te beschermen tegen de zon.
verwacht niet dat de puntjes binnen een week weg zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk comedonen (mee-eters). Gewoon verstopte poriën dus, wat bijna iedereen wel heeft. Vaak op en rond de neus.
Ik zou naar een schoonheidsspecialiste gaan ipv er zelf aan knijpen (ze kunnen dan gaan ontsteken en puistjes worden).
Die reinigt de huid zo dat een groot deel al verdwijnt, en haalt de rest zorgvuldig en hygiënisch weg. Zij heeft hiervoor trucjes en adviezen dat ze zo soepel mogelijk gaan en ook niet meer terug komen.