Is free record shop Hoofddorp open op 2e kerstdag?

ik heb al op de site gekeken, maar deze geeft geen informatie over feestdagen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, winkelcentra zijn gesloten op 2de kerstdag

Antwoorden (2)

Nee, de gewone winkels zijn dicht in Hoofddorp, er zijn alleen wat supermarkten open.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben vandaag nog geweest bij de frs en hij was open
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
In welke plaats was jij?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In den bosch
Amadea
11 jaar geleden
Maar de vraag gaat over Hoofddorp. Het feit dat een winkel in Den Bosch open is impliceert niet dat een filiaal van hetzelfde concern in Hoofddorp ook open is!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL wat een mop zeg. In grote steden zijn meer winkels altijd open op zon- en feestdagen dan in een gewoon dorp hoor.