Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik Kalmeringsmiddelen in omgeving limburg noord kopen?

heb last van angsten maar ga niet graag naar de dokter dus voorschrift gaat niet lukken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
643

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De drogist heeft meestal wel gewoon herbal-producten van natuurlijke ingrediënten, maar dit werkt niet altijd even goed als medicijnen op recept.

Ik moet alleen wel zeggen dat je beter niet aan zelfmedicatie kunt doen en je toch beter even langs je huisarts kunt gaan.
Zieker zal je in ieder geval niet worden van een bezoekje aan de dokter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij de drogist kun je valeriaan druppels in een flesje kopen. die helpen je een beetje rustiger worden.
op het doosje staat hoeveel druppels en hoe je het in moet nemen.

toch is het verstandig om als deze angsten te lang duren, eens een afspraak met de huisarts te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben sowieso geen voorstander van medicatie! Er zijn een aantal wetenschappelijke effectieve methoden om van je angsten af te komen. Ik raad je aan om naar de huisarts te gaan en je door te laten verwijzen naar een psycholoog. Je hoeft dan niet eens in detail te treden bij de huisarts (zeg bijv. Ik zit niet lekker in mij. Vel en zou graag doorverwezen willen worden). Uiteindelijk los je met therapie meer op dan met pillen! Succes ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding