Zijn cowboylaarsen "not done" op een bruiloft?

Ik twijfel erg het is voor onder een cocktailjurkje. Standaard bruiloft. Wel eerlijk zijn met je mening; draag waar je je lekker bij voelt heb ik niets aan, sorry!

13 jaar geleden
in: Mode
2.4K

Het beste antwoord

Onder een cocktailjurkje laarzen?
Nee, dat is not done, maar das mijn bescheiden mening.
Als het nou een winterjurkje is, ja dan kan het uitermate goed, maar onder een cocktailjurkje draag je leuke pumps met een klein hakje, niet te overdreven.

Toegevoegd na 7 minuten:
mmmm, hebben de uitzendingen die mijn vrouw kijkt van sommige modeprogramma's toch onbewust een enigszins modebewuste mijnheer van me gemaakt...Ik denk dat ik haar maar ga abonneren op 'Poker Channel' ;-)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Ja ik verwacht niet zo'n reactie bij je foto, Dank! Nog tips voor soort/ kleur schoen bij deze jurk (ben zelf nogal blank): http://www.janenorman.co.uk/fcp/product/buy-fashion-look-fabulous/dresses/diagonal-ruffle-scoop-neck-dress/8804?colour=pink
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die rose laarzen in mijn link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prachtjurkje, rose of witte schoentjes erbij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee Momo :))
Je moet gaan voor een waanzinnige tegenkleur :)
Ik denk sterk aan rood, niet te hoge hak.
Dat rood van je pumps, laat je met in je gezicht een heel lichte zachte aanzet, dus niet te dik rondom de ogen en met rouge en zo, terugkomen in je lippenstift. Mooie rode lippen, mooie rode pumps, zachtroze cocktailjurkje.....
Kan niet wachten op je ball-boekje :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies, knalrode of felblauwe pumpjes en dan je sieraden daaraan aanpassen. Smashing!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wow een man met een top kledingadvies, super! Rode schoenen zouden heel goed kunnen, als je het iets veiliger wilt houden kun je ook kiezen voor zwarte pumps. Zelf zou ik niet zo snel kiezen voor blauw, zeker niet als je een lichte huid hebt.

Andere antwoorden (9)

Nee, echt niet doen, op een bruiloft draag je toch een hakschoen of een leuk ander vlot schoentje maar echt geen cowboylaarsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je draagt toch ook geen hoge hakken onder een overall?
Niet doen dus
13 jaar geleden
Definetly NOT done!

Draag onder een cocktail jurkje leuke pumps
maar echt geen cowboy laarzen

en het is nogwel EEN BRUILOFT...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dat het wel kan.
Maar dan moeten de laarzen wel bij het jurkje passen.

Kijk hier maar eens naar wat voorbeelden:
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://vintagecowboyboots.info/wp-content/uploads/2009/09/shop-cowboy-boots.jpg&imgrefurl=http://forum.viva.nl/forum/list_message/4450827&usg=__ZSEAXzT8aGEUs9bWtKJWRaMmFfg=&h=300&w=435&sz=169&hl=nl&start=61&um=1&itbs=1&tbnid=Il1HlxhTxse6XM:&tbnh=87&tbnw=126&prev=/images%3Fq%3Dcowboylaarzen%26start%3D54%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26rlz%3D1W1GPEA_nl%26ndsp%3D18%26tbs%3Disch:1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is nogal ongebruikelijk en als je het dan doet vestig je wel erg veel aandacht op jezelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Annswers;

Als er geen dresscode op de uitnodiging vermeld staat en je niet iets draagt waarmee je het bruispaar of andere gasten schoffeert zou ik zeggen: ga lekker je gang, maar wees voorbereid op vreemde reacties en opmerkingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,wel als je een broek zou dragen,maar onder een cocktailjurkje staat het een beetje aso.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan opzich wel onder een cocktailjurkje, maar op een bruiloft zou ik het niet doen. Op een bruiloft doe je meestal wat 'luchtigere' dingen aan, zoals ballerina's, sandaaltjes of pumps.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt eraan. Hebben de bruid en bruidegom een dresscode aangegeven dan is het inderdaad not done om je er dan niet enigzins aan te houden.

Cowboylaarzen zijn wel heel erg casual. En op bruiloften wordt er normaal gesproken verwacht dat men zich netjes kleed. Dus bij deze zeg ik 'not done'.

Maar jij kan dit natuurlijk beter aanvoelen. Wat voor soort mensen zijn het die op de bruiloft komen bijvoorbeeld.