Welke krultang die niet te duur is maakt mooie krullen? Dus niet van zo'n lelijke misvormde krullen.

Ik heb zelf wel een krultang, maar die maakt echt geen mooie krullen. Weet iemand een krultang die fijn is, maar niet te duur?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

Het ligt natuurlijk niet alleen aan de tang hoe de krullen eruit komen te zien, maar ook aan de manier waarop jij 'm in je haar draait! Maar zelf heb ik altijd goed resultaat met de Carmen Magic Air Brush. Deze heeft een knopje om de uitsteeksels in te trekken waardoor hij niet aan je haar blijft klitten.
Amadea
12 jaar geleden
ik heb zelf een Philips, die is erg fijn en het snoer kan zegmaar draaien. dus dat hij niet in de weg hangt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De belangrijkste dingen waar je op moet letten bij het kopen van een krultang zijn:
- de temperatuur moet kunnen geregeld worden
- de krultang moet een gladde afwerking hebben
- de warmteverdeling moet gelijkmatig gebeuren

Let ook op de dikte van van het krulgedeelte.

Ik had er altijd een met stoom. Dat werkte perfect en Remington heeft er nog een. Die kost 44,95, maar ik weet niet of je dat duur vind.

In de how-to rubriek op Girlscene legt beauty-addict Mascha je precies uit hoe je goed omgaat met beautyproducten en make-up.
Hier laat ze in een filmpje zien hoe je het beste kunt omgaan met een krultang.
http://www.girlscene.nl/beauty/how-to_filmpjes/2009/howto_krultang_gebruiken?visitorId=c881d4b6edb0e8e2ddd52f5417ca7a2d
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ikzelf maak de mooiste krullen in mijn haar met een stijltang dit gaat echt heel snel en makkelijk. doe wel een serum in je haar om beschadiging tegen te gaan door hitte geld trouwens ook als je met een krultang werkt.
kijk even op you tube voor filmpjes hoe je het kan doen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb gewoon de goedkoopste van kruidvat. Werkt prima hoor!