Waar kun je veel rietjes kopen in verschillende kleuren?

Rietjes in de kleur rood, blauw en groen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.1K

Antwoorden (6)

Bij de Ikea heb je hele pakken vol met kleuren rietjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er zijn heel veel winkels waar je rietjes kunt kopen. ga eens langs bij de Action ofzo! of de Zeeman! daar hebben ze vast wel rietjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Xenos heeft ook gekleurde rietjes. Maar bij Ikea maak je het meeste kans
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En Albert Heijn heeft ze ook. In de door jou gewenste kleuren in doosjes van 100 stuks. Heb ze toevallig zelf vorige week gekocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Blokker
Action
Ikea
Elke supermarkt
Marskramer
Xenos
Wibra (niet altijd, wel vaak)
en nog wel meer winkels die me niet zo 123 te binnen schieten.

En als je bij allemaal langsgaat, heb je ze in alle soorten en maten ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd.. gewoon bij elke winkel alle soorten/kleuren kopen :)
Bij de Hema hebben ze ze ook nog.