mag ik met mn hondje in een hondenwagen de winkel in?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga overal met de hond naar binnen tenzij er een verbods-sticker aan de deur zit.

Antwoorden (2)

Hangt af van de winkel. Ik denk, mits die wagen geheel gesloten en de hond er niet uitkan (en zijn behoeften worden opgevangen in de wagen), lijkt het mij geen probleem,... maar nogmaals ik zou het maar vragen.

Als er op deur een sticker staat dat honden er niet in mogen, mag dat ook in een wagentje niet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als we juridisch een beetje gaan plagen; dan betekent een sticker met een hondje aan de lijn...een hondje aan de lijn. Aangezien jij je hondje in een wagentje meeneemt...