Hoe kan ik zorgen ik niet steeds schone kleren aan hoef te trekken?

Op mijn vakantiewerk draag ik werkkleren, wanneer ik vrij ben, moet ik die daar gelijk in de was gooien. Ik doe dan dus mijn eigen kleren weer aan, terwijl ik best wel zweterig ben. Als ik dan 10min. later thuiskom, zijn die kleren dus ook weer vies en was ik me even kan ik weer nieuwe aantrekken, terwijl ik ze net 10min aanheb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (7)

Dan gebruik je die kleren om nog n keer aan te doen als je naar je werk fietst, Daar doe je ze toch gelijk weer uit
13 jaar geleden
Is daar op je werk geen plek waar je je even op kan frissen ?
en anders ga je gewoon oude kleding aan doen op de fiets die je toch niet veel meer gebruikt, en als je dan thuis komt doe je nette kleding aan.
gewoon even 1 setje kleding apart houden voor het naar je werk toe gaan,
13 jaar geleden
Als je op het werk werkkleding aan hebt, gebruik je je eigen kleding alleen maar voor woon-werkverkeer. Dat kun volgens mij toch diverse malen aan. En als je thuis bent,even verfrissen en huiskleding aantrekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het warm is zoals nu, verschoont iedereen zich, denk ik vaker.
Daar staat tegenover dat je maar heel weinig aan hoeft. En misschien hoef je in feite alleen maar een shirtje of hemdje te verwisselen.
Ik neem aan dat je van werk naar huis fietst? (want ik stel me voor dat je anders wel langer dan 10 minuten met je kleding toe kunt)
Je zou een speciaal fietssetje kunnen nemen, wat je heel snel even door het water kunt slaan; wat snel droogt en wat je de volgende dag weer tijdens het fietsen aankunt.
Anders toch maar gewoon verkleden. Stinkkleren aantrekken is ook geen pretje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een keer gezweet hebt in kleding dan hoef je ze echt niet direct in de was te doen. Je kan ze aan een hangertje hangen en luchten voor het open raam. De andere dag kan je ze echt weer aan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hoeft toch niet direct na het douchen schone kleding aan te doen? fris je een beetje op op je werk ( je hebt van die wegwerpdoekjes doekjes met lotion). na het douchen thuis kun je ze dan gewoon weer aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je niet je werkkleding meenemen naar huis?
( ik weet niet wat voor werk je doet) maar dat je 's morgens je kleding alvast aandoet en daarmee naar het werk toegaat en dan de volgende dag je 'vieze' kleding pas in de was gooit.